۶۲ درصد تصادفات نوروز مربوط به «پژو و پراید»/ جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران-شمال بسته شد

۶۲ درصد تصادفات نوروز مربوط به «پژو و پراید»/ جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران-شمال بسته شد
رئیس پلیس راه با بیان اینکه ۶۲ درصد تصادف‌های نوروز مربوط به پژو و پراید بوده است، گفت: ۵۷۴ فقره تصادف فوتی داشتیم که دلیل اصلی تصادفات فوتی عمدتاً خستگی و خواب آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.

به گزارش نجواخبر، سردار حسن مومنی؛ رئیس پلیس راه کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور مسدوی نداریم ولی با توجه به حجم تردد در محور آزاده‌راه تهران ـ شمال ( محور چالوس) از ساعت 8:30 صبح امروز مرزن‌آباد به سمت تهران را یک‌طرفه کردیم. محدویت را از تهران اعمال کردیم.

وی گفت: امسال حدود 2 درصد کاهش تردد را در کشور داشتیم اما در محور چالوس 26 درصد افزایش تردد را داشتیم به همین دلیل مجبور بودیم یکسری محدویت را اعمال کنیم.

در همین رابطه سرهنگ "پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز نیز اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با مسدود شدن این مسیر هم اکنون تردد از میدان امیرکبیر کرج تا تونل کندوان فقط برای بومی‌ها میسر است، تصریح کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه در آزاد راه تهران- شمال ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255295

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب