بازداشت جیب‌بر حرفه‌ای در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

بازداشت جیب‌بر حرفه‌ای در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک جیب‌بر حرفه‌ای و سابقه دار در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت: به دنبال وقوع چند مورد جیب‌بری طی هفته‌های اخیر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و عوامل مبارزه با سرقت و جیب‌بری این پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.

وی ادامه داد: سرانجام با اقدامات انجام شده در تاریخ هفدهم فروردین ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم که از سارقان سابقه دار بود مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه نیز هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری این فرد در دستورکار قرار گرفت و مجوزهای لازم اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام عملیات برای دستگیری متهم گفت: تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده شهر ری مراجعه و با اجرای یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند. متهم ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه ارتکابی به دستکم پنج فقره سرقت مشابه از زائران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) معترف شد.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات در مورد ابعاد این پرونده، شناسایی سایر مالباختگان و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی نیز همچنان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255440

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب