طومار مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس/ ایثارگران شرکتی مخابرات «تبدیل وضعیت» شوند

طومار مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس/ ایثارگران شرکتی مخابرات «تبدیل وضعیت» شوند
مادران شهدای دفاع مقدس در استان‌های مختلف در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی مخابرات، دست به نوشتن نامه‌ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران زدند.

به گزارش نجواخبر، تصویب قانون بند ذ تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل، امیدی در دل بسیاری از فرزندان شهدا و جانبازان کاشت و در بسیاری از شرکت ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله اداره برق، گاز، نفت، شرکت شستا نیز این قانون اجرا شد؛ با اینحال شرکت مخابرات ایران با گذشت بیش از یکسال و کش و قوس های فراوان همچنان انجام این قانون را منوط بر تخصیص بودجه از دولت می‌داند.
مشمولین شرکتی مخابرات هر روز به امید دستور و گشایشی سرکارشان می‌روند، اما گویا نه دستور و موافقت وزیر ارتباطات کارساز بوده و نه تهدید نماینده مجلس به شکایت در صورت عدم اجرای قانون و نه اعتراضات و تجمعات فراوان مردمی.
حالا اما مادران رنج دیده شهیدان مطهر هشت سال دفاع مقدس که آرامش و امنیت فعلی نظام اسلامی و مملکت مدیون جان فشانی‌ها، از خودگذشتگی، رشادت و ایستادگی آن عزیزان در راه انقلاب است، در ۱۹ استان کشور دست به امضای طوماری زدند تا صدایشان به جایی برسد. در این نامه آمده‌است چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی که ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد، گذشته خطرها بسیار و گذرگاه‌ها سخت دشمنان فراوان و هر مانعی قربانی می‌خواست تا عبور آسان شود، پس در هر کوی فرزندی را بر مسلخ نهادیم و به پیشگاه رب قربانی مردیم، شهیدان و ایثارگرانی که فرزندانشان همچنان خط شکن جبهه مقاومت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/755

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.