بازهم تاخیر: اعلام افزایش مستمری بازنشستگان به فردا موکول شد!

بازهم تاخیر: اعلام افزایش مستمری بازنشستگان به فردا موکول شد!
احتمالا بازهم امروز نظر دولت درباره افزایش مستمری بازنشستگان اعلام نمی‌شود.

به گزارش نجواخبر، یک منبع آگاه به خبرنگار ایلنا گفت: قرار بود امروز (بیست و شش مرداد) سرپرست وزارت کار در نشست انتخابات کانون عالی بازنشستگان در بندر انزلی حاضر شود و رأی دولت در ارتباط با افزایش مستمری بازنشستگان کارگری را اعلام کند اما ظاهراً این مسئله به فردا موکول شده است.

به گفته‌ی وی، سرپرست وزارت کار امروز در جمع بازنشستگان در بندر انزلی حاضر نمی‌شود.

روز گذشته (25 مرداد) سرپرست وزارت کار در نشست با خبرنگاران اعلام کرد نظر دولت در مورد افزایش مستمری بازنشستگان کارگری فردا چهارشنبه در جمع بازنشستگان اعلام می‌شود؛ او چهارشنبه هفته قبل در حاشیه هیئت دولت قول داد که هفته آینده نظر نهایی ابلاغ می‌شود.

امروز بازنشستگان منتظر بودند که سرپرست وزارت کار اصلاح مستمری بازنشستگان براساس مصوبه وزارت کار و نحوه پرداخت معوقات این پنج ماه را اعلام کند اما آخرین اخبار حاکی از آن است که این امر دوباره به فردا موکول شده است.

در عین حال، جمعی از بازنشستگان کارگری مقابل هتلی در انزلی جمع شدند؛ اعتراض این بازنشستگان به مجمع عمومی و انتخابات کانون عالی بازنشستگان کارگری است.

بازنشستگان می‌گویند: بازهم امروز را به فردا موکول کردند و نتیجه اعلام نشد! انتظار بازنشستگان این است که بعد پنج ماه انتظار، افزایش مستمری و زمان پرداخت معوقات در همین هفته اعلام شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11789

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب