انتقاد از سامانه یکپارچه/ بازهم زمان تحویل خودروها به سال بعد کشید!

انتقاد از سامانه یکپارچه/ بازهم زمان تحویل خودروها به سال بعد کشید!
دیشب زمان تحویل خودرو به متقاضیان خرید از سامانۀ فروش یکپارچه اعلام شد و مانند نوبت اولِ فروش، زمان اعلامی به پاییز و زمستان ۱۴۰۳ هم کشیده شد.

به گزارش نجوا خبر، دیشب زمان تحویل خودرو به متقاضیان خرید از سامانۀ فروش یکپارچه اعلام شد و مانند نوبت اولِ فروش، زمان اعلامی به پاییز و زمستان ۱۴۰۳ هم کشیده شد. خودروسازان در نوبت قبل گفتند که دلیل این موضوع بیشتر بودنِ تعداد خریداران نسبت به خودروهای تولیدی است و در مهلت ویرایش هم اعلام شد که برای تحویل زودترِ برخی خودروها مردم می‌توانند مدل ماشین انتخابی‌شان را عوض کنند.

اما انتقاد همیشگی خریداران به این مسئله این است که چرا نباید از الان بدانند خودرویی را که یک یا دو سال بعد تحویل می‌گیرند چه قیمتی دارد تا بتوانند برای آن برنامه‌ریزی کنند. نکتۀ دیگر این است که هنوز حتی قیمت کارخانه‌ای برخی خودروها مانند اطلس و شاهین اتومات مشخص نیست و حتی افرادی که موعد تحویل خودرویشان چند ماه دیگر است هم نمی‌دانند چقدر باید برای ماشین پول بدهند.

مخاطبان نجواخبر در تماس با این رسانه از طولانی بودن زمان تحویل خودرو انتقاد کردند. آنها می‌گویند: چرا دوباره باید بیش از یکسال برای تحویل خودرو منتظر بمانیم در حالیکه نمی‌دانیم قیمت واقعی آن چقدر است و در نهایت باید چقدر برای تحویل بپردازیم!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118391

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب