فولاد هرمزگان همسو با استراتژی‌های فولاد مبارکه پیش می‌رود

فولاد هرمزگان همسو با استراتژی‌های فولاد مبارکه پیش می‌رود
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه فولاد مبارکه با رکوردشکنی‌های دو سال اخیر خود نشان داده است که به طور مرتب پا به پای فولاد مبارکه همراستا با استراتژی‌های تعریف شده برای شرکت‌های زیرمجموعه پیش می‌رود.

به گزارش نجوا خبر، جلسه مشترک محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با عطاالله معروفخانی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان به منظور بازدید و بررسی وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان در ثبت رکوردهای کمی و کیفی طی سال 1401، بیان کرد: سال گذشته چندین استراتژی اصلی برای شرکت‌های زیرمجموعه تعریف کردیم. نخستین راهبرد ما استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بوده است و خوشبختانه در تمامی شرکت‌های زیرمجموعه شاهد تحقق این استراتژی بودیم. فولاد هرمزگان نیز توانست نهضت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود را پیش ببرد که در سال جاری نیز این راهبرد در این شرکت دنبال می‌شود و نتیجه آن ثبت رکوردهای متعدد در دو ماه نخست امسال بوده است. ثبت رکوردها نشان می‌دهد مجموعه فولاد هرمزگان به صورت هماهنگ فعالیت می‌کند و دستاوردهای خوبی نیز در این هماهنگی حاصل شده است.

وی با اشاره اهمیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راهبرد فولاد مبارکه، افزود: مهم‌ترین راهبرد گروه مبارکه توسعه‌های کمی و کیفی و متوازن است. فولاد هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی در توسعه بخش فولادسازی دارد و امید گروه فولاد مبارکه در توسعه‌های کمی به فولاد هرمزگان است تا بتواند اتفاقات بزرگی را در این حوزه رقم بزند. به طوری که هم زیرساخت‌ها ایجاد شوند و هم این شرکت زنجیره تولید خود را با اجرای پروژه‌های تعریف شده به صورت کمی و متوازن تکمیل کند. این توازن باید شامل توسعه فولادسازی، پایین‌دست و نورد، بالادست و معدن و حتی حمل‌ونقل و انرژی شامل آب، برق و گاز باشد. در این رابطه در گروه فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته است و فولاد هرمزگان نیز باید به تناسب سهم خود از توسعه به حوزه‌های اشاره شده وارد شود.

طیب‌نیا در پایان تصریح کرد: فولاد هرمزگان از یک هیئت مدیره هماهنگ، همراه و همراستا با سیاست‌های کلان گروه فولاد مبارکه برخوردار است و خوشبختانه این شرکت در برخی تصمیم‌گیری‌ها بسیار چابک عمل می‌کند که این امر قابل تقدیر است. استراتژی کلان گروه فولاد مبارکه این است که توسعه‌های کمی در فولاد هرمزگان اجرا شوند. بنابراین نیازمند تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان هستیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118518

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.