برنامه ریزی برای توسعه بنادر در کیش/بندر چارک به مرز دریایی تبدیل می‌شود

برنامه ریزی برای توسعه بنادر در کیش/بندر چارک به مرز دریایی تبدیل می‌شود
مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه بنادر گفت: تبدیل بندر چارک به مرز دریایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نجواخبر، «عزت الله محمدی» روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه مقدمات لازم برای راه اندازی گمرک در بندر چارک آغاز شده است، اظهار کرد:‌ بندر چارک به عنوان یک بندر پشتیبان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه صادرات و افزایش تراز اقتصادی داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه بنادر پشتیبان جزیره کیش، افزود: در همین راستا یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای فاز نخست توسعه بندر چارک اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره نقش توسعه مسیرهای دریایی در توسعه اقتصادی، اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر منطقه آزاد کیش شناسایی و به زودی بر روی سامانه منطقه آزاد بارگذاری می‌شود.

وی به جابه‌جایی ۱۷۶ هزار مسافر و ۴۰ هزار خودرو در ایام نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: جابه‌جایی این تعداد مسافر بدون کوچکترین مشکل و در ایمنی کامل نشان از تلاش شبانه روزی همکاران در برنامه ریزی و ارائه خدمات به مسافران است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118689

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب