«مهمونی ده کیلومتری» در شبکه دو

«مهمونی ده کیلومتری» در شبکه دو
پویش مشارکت مردم در جشن بزرگ مردمی با عنوان «مهمونی ده کیلومتری» از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:10 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش نجواخبر؛ در پویش مهمونی ده کیلومتری امسال که جمعه 16 تیرماه از ساعت 18 تا 22 قرار است از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار شود، 1300 موکب پذیرایی، موکب کودکان و غرفه‌های بازی سیار مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است تا این مراسم هرچه باشکوهتر برگزار شود.

همچنین در برنامه زنده‌ای که از پنجشنبه 8 تیر تا پنجشنبه 15 تیر با اجرای فاطمه افشاریان روانه آنتن شده، ضمن دعوت از دبیر ستاد برگزاری این مراسم، از موکب داران عید غدیر، گروه سرودهایی با محتوای عید غدیر و... دعوت می‌شود تا پیرامون این اقدام خداپسندانه مطالبی را عنوان کنند تا دهه امامت و ولایت هرچه شادتر برگزار شود. همچنین در این برنامه سعی می‌شود مخاطبان را به مشارکت در این طرح دعوت کنند که علاقه‌مندان جهت مشارکت در این طرح می‌توانند عدد 2 را به شماره 3000212 ارسال نمایند.

این مهمونی در سال گذشته به مناسبت عید غدیر از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک با حضور بالغ بر ۳ میلیون نفر برگزار شد که در آن ۶۰۰ موکب مردمی به مردم در قالب‌های مختلف خدمت‌رسانی کردند. ۲ میلیون پرس غذا و میان‌وعده برای پذیرایی از مردم تهران در این مهمانی تدارک دیده شد و ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان توزیع شد.
برنامه «مهمونی ده کیلومتری» به همت مؤسسه هنری رسانه‌ای نهضت، تهیه‌کنندگی علی اصغر اصغرزاده و اجرای فاطمه افشاریان، از شنبه 10 تیر تا پنجشنبه 15 تیر ساعت 18:10 و به صورت زنده از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. این برنامه 8 و 9 تیر در فواصل برنامه‌های این شبکه پخش می‌شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118855

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.