اقدام جنجالی صداو سیما / عوامل برنامه افق فلسطین شبانه اخراج شدند

اقدام جنجالی صداو سیما / عوامل برنامه افق فلسطین شبانه اخراج شدند
مسئولان شبکه افق صداوسیما با عوامل برنامه موفق «به افق فلسطین» خداحافظی کردند.

به گزارش نجواخبر، تقریباً از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی و با عنایت به شکل گیری یک هماوردی بزرگ میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، برنامه‌ای با عنوان «به افق فلسطین» در شبکه افق صداوسیما آغاز به کار کرد.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد تحولات فلسطین و تأثیری که در افکار عمومی ایران و آرایش قدرت در غرب آسیا داشت، برنامه به افق فلسطین تلاش کرد هم از یک سو واقعیت میدان را به نحو بهتری به مخاطب ایرانی عرضه کند، هم تحلیل‌های به روزی ارائه دهد و هم اینکه با دعوت از میهمان‌هایی با سلایق سیاسی متفاوت، یک همدلی تقریباً کم‌سابقه را در ساحت سیاسی اجتماعی ایران به نمایش بگذارد؛ آنهم حول مسئله‌ی بسیار کلیدی با عنوان فلسطین.

علیرغم موفقیت این برنامه و بازخوردهای مثبتی که نسبت به آن وجود داشت،‌ اما امروز خبر رسید که مسئولان شبکه افق با عوامل این برنامه خداحافظی کرده و اعلام کرده‌اند که خودشان این مسئله را با تیم دیگری پیگیری می‌کنند!

برنامه به افق فلسطین با ایده‌پردازی سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با حضور عواملی مانند محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی عرفاتی، علی صدری‌نیا، المیرا شریفی‌مقدم و ...روی آنتن می‌رفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192336

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب