تبدیل وضعیت ایثارگران در برنامه هفتم تمدید می‌شود

تبدیل وضعیت ایثارگران در برنامه هفتم تمدید می‌شود
اقبال شاکری گفت: نظر ما در فراکسیون ایثارگران این است که تمامی احکام مربوط به ایثارگران در برنامه ششم در برنامه هفتم تمدید و اجرا شود و تلاش می کنیم که پیشنهادات ارائه شده هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس رای بیاورد.

به گزارش نجواخبر، اقبال شاکری؛ عضو فراکسیون ایثارگران و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت احکام ایثارگران در برنامه هفتم گفت: فراکسیون ایثارگران طی دو روز اخیر احکام و پیشنهادات لازم را جمع بندی کرده و به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هنوز به احکامی که مربوط به ایثارگران است نرسیده‌ایم افزود: نظر ما در فراکسیون ایثارگران این است که تمامی احکام مربوط به ایثارگران در برنامه ششم در برنامه هفتم تمدید و اجرا شود و تلاش می‌کنیم که پیشنهادات ارائه شده هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس رأی بیاورد.

کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس عنوان: یکی از مهم ترین موضوعات مربوط به ایثارگران، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران است که به جد، پیگیر این قضیه در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه هستیم.

شاکری گفت: هفته آینده مجلس صحن علنی ندارد ولی جلسات ما در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ادامه دارد و به احتمال زیاد 2 هفته آینده به احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه برسیم که متعاقبا مصوبات آن اطلاع رسانی می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119598

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.