دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران مطرح کرد:

انتخاب کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس بر اساس نیازهای کشور

انتخاب کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس بر اساس نیازهای کشور
دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: در جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نوسازی مدیریتی کشور سرلوحه قرار داده‌ شده و همچنین برای اولین بار انتخاب کاندیداهای مجلس نیز متخصص محور شده است.

به گزارش نجوا خبر، علیرضا متانی با اعلام این خبر گفت گفت: به عنوان یکی از بنیان‌گذاران جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی که شبکه سامان نام دارد، جریان نوسازی مدیریتی کشور را بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری پیگیری کرده‌ایم. همچنین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بر اساس نیازهای کشور و قانونگذاری انتخاب شده‌اند و هر یک از افراد با توجه به تخصص و دانشی که دارند وارد کمسیون‌های مرتبط با تخصص خود خواهند شد.

وی افزود: جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران، حزب ثقلین، جمعیت آزادگان دفاع مقدس کشور، شورای هماهنگی جوانان انقلاب اسلامی، جمعیت فرزندان شاهد نواندیش خدمتگذار، انجمن راست قامتان، کانون فرهنگیان شاهد ایثارگر، حزب خدمتگذاران انقلاب اسلامی و بسیاری احزاب مستقل دیگر در این انتخابات حضور دارند تا شاهد یک جریان متعهد، مطالبه گر، متخصص، جنگنده برای دفاع از حقوق مردم و عظمت ایران و انقلاب اسلامی باشیم.

متانی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در بحث انتخابات خبرگان رهبری که یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها برای تعیین رهبری است، کاندیداهای متخصص و مجربی وارد این حوزه شده‌اند و امیدواریم با نوسازی مدیریتی و شکل‌گیری جریان انقلابی به عظمت بیشتر ایران و سربلندی انقلاب اسلامی در سراسر جهان برسیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244677

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.