رییس ستاد اربعین: ترافیک سنگین به سمت مرز مهران رفع شده است

رییس ستاد اربعین: ترافیک سنگین به سمت مرز مهران رفع شده است
سید مجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین با اعلام اینکه مشکلی برای تردد زائران اربعین از مرز مهران وجود ندارد، گفت: ترافیک سنگین به سمت مرز مهران رفع شده است.

به گزارش نجوا خبر، رئیس ستاد مرکزی اربعین با اعلام اینکه مشکلی برای تردد زائران اربعین از مرز مهران وجود ندارد، گفت: ترافیک سنگین به سمت مرز مهران رفع شده است.

سید مجید میراحمدی با بیان اینکه ترافیک سنگین در جاده ایلام به مهران برطرف شده است، گفت: ترافیک روز گذشته ناشی از تصمیماتی بود که در مرز اتخاذ شده بود و در حال حاضر این ترافیک رفع شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: با توجه به افزایش چندبرابری زائران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، امکانات بیشتری فراهم شده و مشکلی برای تردد و آسایش زائران در هیچ یک از مرزهای ششگانه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با همکاری طرف عراقی، تمام زیرساخت‌ها برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) آماده است و هم طرف ایرانی ‌هم طرف عراقی برای پذیرایی از زائران آمادگی کامل دارند.

وی وضعیت تردد در پایانه های مرزی باشماق، تمرچین، خسروی، مهران، شلمچه و چذابه را روان توصیف کرد و افزود: ازدحام زائران در مرزهایی چون باشماق و تمرچین کمتر بوده و زائران می‌توانند برای تسهیل در رفت و آمد خود از این مرزها نیز استفاده کنند.

میراحمدی با یادآوری افزایش ۴۳ درصدی میزان عزیمت زائران اربعین نسبت به سال گذشته از ابتدای ماه صفر تاکنون، گفت: پیش بینی می‌شود با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) بر حجم زائران افزوده شود.

وی بیشترین تردد انجام شده در این مدت را مربوط به مرزهای مهران و شلمچه دانست و اظهار داشت: از کسانی که قصد زیارت اربعین را دارند، توصیه می‌کنیم تا پیش از اربعین سفر خود را آغاز کنند تا با مشکل ازدحام در مرزها روبه‌رو نشوندعزیمت به عتبات

رئیس ستاد مرکزی اربعین به زائران توصیه کرد مدت اقامت خود را در کربلا معلی کاهش دهندتا خدمات رسانی بهتری به همه زائران صورت گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120472

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.