سوالات نمایندگان از پنج وزیر اعلام وصول شد/ تبدیل وضعیت ایثارگران به کجا رسید؟

سوالات نمایندگان از پنج وزیر اعلام وصول شد/ تبدیل وضعیت ایثارگران به کجا رسید؟
هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سوالات برخی از نمایندگان از وزرای خارجه، نیرو، دادگستری، ارتباطات و اقتصاد را اعلام وصول کرد.

به گزارش نجواخبر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه (۲۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس تعدادی طرح و 5 سؤال نمایندگان از وزرا را به شرح زیر اعلام وصول کرد:

بر این اساس طرح اصلاح مواد یک تا ۴ قانون حفظ آثار ملی و طرح نحوه مدیریت سهام دولت در شرکت مخابرات ایران و تعیین تکلیف ودایع مشترکان اعلام وصول شد.

همچنین سؤال ملی فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و روح الله ایزدخواه نماینده تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص اقدامات صورت گرفته در مورد برنامه های ارائه شده در زمان رأی اعتماد و وضعیت اجرای حکم قانونی مالیات مضاعف بر بنگاه داری بانک‌ها اعلام وصول شد.

سؤال ملی عباس مقتدایی نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص علت عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات و سؤال ملی ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و تعدادی از نمایندگان از وزیر دادگستری درخصوص علت عدم اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان اعلام وصول شد.

در ادامه سؤال ملی علی خضریان نماینده تهران و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور خارجه درخصوص علت حفظ و ارتقای نیروهای مسئله دار سابق در ترکیب اصلی وزارت خارجه و سؤال ملی رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و تعدادی از نمایندگان از وزیر نیرو درخصوص عدم اقدام درباره اصلاح قبوض برق مصرفی و اجرای مصوبات سفر معاون اول رئیس‌جمهور به استان گلستان نیز اعلام وصول شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13007

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب