یک نماینده مجلس در گفتگو با نجوا خبر مطرح کرد؛

«عفو رهبری» گامی بلند در جهتِ همبستگی ملی

«عفو رهبری» گامی بلند در جهتِ همبستگی ملی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عفو ده‌ها هزار تن از بازداشت شدگان اعتراض های اخیر از سوی مقام معظم رهبری را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: با این عفو گسترده، بسیاری از معترضان به آغوش نظام و مردم بازگشتند.

سیدسلمان ذاکر با اشاره به نقشه‌ها و ترفندهایی که از سوی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد به خبرنگار نجوا خبر گفت: یکی از این نقشه‌ها و ترفندها، ناامید کردن مردم بود که با فرمان عفو رهبری شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تسلط کامل به شرایط دارند گفت: رهبری با درایتی که نسبت به امور کشور دارند، از آسیبهایی که مردم و نظام را تهدید می‌کند، به خوبی با خبر هستند و می‌دانند چگونه باید این ترفندها را خنثی کرد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با استفاده از جایگاه ولایت، قدرت دینی و پشتوانه مردمی خود، حکم عفو عمومی در سطح گسترده را صادر کردند گفت: رهبری با عفو عمومی در حجمی که تاکنون سابقه نداشت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی با اعلام اینکه دشمن می‌خواهد نظام و حاکمیت با دست خود مردم را مجازات کند تا از آن سوءاستفاده کند گفت: دشمنان می‌خواستند از مجازات معترضان سوءاستفاده کنند و در نهایت نظام را به دام بیندازند.

ذاکر با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواستند پس از مجازات معترضان به وسیله نظام و حکومت، مردم به ویژه جوانان را به سوی خود بکشانند گفت: این رویکرد مکارانه دشمن است که حاشیه درست می‌کند و هنگامی که مردم وارد بازی دشمن شدند، به مخالف‌سازی مردم با نظام بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با عفو گسترده، این سیاست ریاکارانه را دور زدند گفت: رهبری اجازه نداند این سیاست راهبردی دشمن ادامه داشته باشد و باعث بحران برای کشور شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بین معترض و اغتشاشگر تفاوت قایل شد گفت: نباید با همگان به یک روش برخورد کرد و باید برخورد با آن‌هایی که به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند و بحران ایجاد کردند، متفاوت باشد.

ذاکر با اشاره به اینکه خطر پیاده شدن از قطار انقلاب زمانی بیشتر احساس می‌شود که ببینیم این عده به قطار دشمن سوار می‌شوند گفت: خوشبختانه رئیس قوه قضائیه با درایت در این زمینه ورود کردند و پیشنهاد عفو و تهیه لیست افرادی که لایق بخشش بودند، از سوی محسنی اژه‌ای، گام مثبتی بود. عفو این بازداشت شدگان، مدیریت بحران سازیهایی بود که دشمن دنبال می‌کرد.

نماینده ارومیه به تأثیرات عفو بر خط کشی بین معترضان و اغتشاشگران پرداخت و افزود: با این عفو عمومی توانستیم آن‌هایی که ابراز ندامت کردند و پی به بازی دادن‌های دشمن و بازی خوردن خود بردند را به آغوش نظام بازگردانیم تا همچنان فرزند نظام، انقلاب و کشور بمانند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15819

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.