انفجار در یک ساختمان خیابان وحدت اسلامی ۹ مصدوم برجای گذاشت

انفجار در یک ساختمان خیابان وحدت اسلامی ۹ مصدوم برجای گذاشت
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۹ نفر در پی انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی قدیمی در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۹ نفر در پی انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی قدیمی در خیابان وحدت اسلامی خبرداد و گفت: در ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز یک مورد انفجار شدید در یک منزل مسکونی در خیابان وحدت اسلامی، داخل بازار طرخانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: در یکی از کوچه‌های فرعی این بازار یک منزل قدیمی دو طبقه قرار بود که جمعاً وسعت ۴۰ الی ۵۰ متر داشت. در طبقه بالای این ساختمان انفجار و آتش سوزی رخ داده بود که منجر به تخریب شیشه‌ها شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ۹ مرد با تابعیت غیرایرانی در این حادثه دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند. آتش‌نشانان همزمان با اطفا اقدام به خارج از کردن این افراد کردند.

وی ادامه داد: مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا اقدامات درمانی در خصوص آن‌ها انجام شود.

ملکی با اشاره به حضور کارشناس آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از تجمع گاز قابل انفجار بود که با یک جرقه منجر به انفجار و آتش سوزی شده بود.

وی تصریح کرد: محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل پلیس شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161122

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.