نگرانی برای بارسا: مصدومیت طولانی ستاره جدید

نگرانی برای بارسا: مصدومیت طولانی ستاره جدید
به نظر می‌رسد که ویتور روکه حداقل تا دو ماه از میادین دور باشد و این خبر خوبی برای بارسلونا نیست.

به گزارش نجواخبر، بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط روکه را زیر نظر داشت و در تابستانی که گذشت با مدیر برنامه او وارد مذاکره شد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال، شرایط مالی و قوانین تعیین شده از سوی لالیگا باعث شد که آنها اجازه ثبت قرارداد او را نداشته باشند و در نتیجه این اتفاق به پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی موکول شود.

روز گذشته خبری مبنی بر مصدومیت شدید او در دیدار اتلتیکو پارانائنزه برابر ناسیونال منتشر شد که نگرانی مدیران و کادر فنی بارسا را هم به دنبال داشت.

روکه در دقیقه ششم و پس از تکل خشنی که روی پایش زده شده بود با گریه از زمین بیرون رفت و حالا مشخص شده که احتمالا بین 40 تا 50 روز از میادین دور خواهد بود و شاید این زمان افزایش هم پیدا کند.

پزشکان به او پیشنهاد دادند که بهتر است مچ پایش را به تیغ جراحان بسپارد اما او تصمیم گرفته است که روند درمانی محافظه‌کارانه و به دور از اتاق عمل را انتخاب کند و به همین دلیل شاید روند درمانش طولانی‌تر شود.

بارسلونا از نزدیک شرایط این ستاره جدیدش را زیر نظر دارد و امیدوار است که مشکل او هرچه زودتر حل شود تا با آمادگی کامل به این تیم بپیوندد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161127

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.