اعتراف رئیس لالیگا: من طرفدار رئال مادرید بودم!

اعتراف رئیس لالیگا: من طرفدار رئال مادرید بودم!
خاویر تباس، رئیس لالیگا در مصاحبه‌ای درباره مسائلی مانند شایعات هواداری او از رئال مادرید، سوپرلیگ و چند مسئله دیگر صحبت کرده است.

به گزارش نجواخبر، خاویر تباس، رئیس لالیگا، که با مصاحبه‌های جنجالی‌اش، اغلب تیتر رسانه‌ها می‌شوند و انتقادات هواداران را به دنبال داشته است، این بار هم ترک عادت نکرد و صحبت‌هایی را انجام داده است.

رئیس لالیگا اعتقاد دارد آبی‌اناری‌ها به لالیگا آسیب می‌زنند: «من فکر می‌کنم بارسلونا به دلیل عدم ثبات مالی و وضعیت اقتصادی خود، به لالیگا صدمه می‌زند. آنها تلاش زیادی برای بهبود وضعیت دستمزد‌های خود انجام داده‌اند. هنوز کمبودهایی وجود دارد اما خوب کار کرده‌اند.

رابطه من با لاپورتا؟ بد نیست. مدتی پیش گفت‌وگویی داشتیم و برخی سوتفاهم‌ها حل شد.
بارسا و سوپرلیگ؟ این تصمیم آنهاست و آن را نمی‌فهمم، کم و بیش از آنها خشمگین هستم. این تصمیمی است که نمی‌توانم به آن احترام بگذارم چون سوپرلیگ به ما لطمه می‌زند. سوپرلیگ هنوز زنده است. فلورنتینو هرگز نمی‌بازد. خطر همچنان وجود دارد. رئال مادرید و بارسلونا وجود دارند و سوپرلیگ هم با نام دیگری اما بصورت آهسته در حال حرکت است.


هواداری من از رئال مادرید؟ بله من یک هوادار رئال مادرید بودم، اما مدت‌ها پیش تعصب خود را از دست داده‌ام.»

خاویر تباس همچنین از زمان مورد نظر خود برای پایان دادن به دوران ریاستش در لالیگا خبر داد: «من قبلا گفته‌ام که بعد از ۶۵ سالگی‌ام قصدی برای ادامه ریاست ندارم و بیشتر از این ادامه نخواهم داد. حالا من ۶۱ سال دارم. اگر دوباره در انتخابات پیروز شوم، این آخرین دوره ریاست من در لالیگا خواهد بود.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161189

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب