صادق ورمزیار در گفتگو با نجواخبر:

چرا «فرهاد مجیدی» رفت؟ / تمام گزینه‌های مربیگری استقلال

چرا «فرهاد مجیدی» رفت؟ / تمام گزینه‌های مربیگری استقلال
پیشکسوت استقلال گفت: طبیعی است که مربی خارجی بادانش می‌تواند به استقلال کمک کند اما ظاهرا تمایل هیات مدیره این است که از مربی داخلی استفاده کند.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال به خبرنگار نجواخبر می‌گوید اگرچه جواد نکونام به عنوان بهترین گزینه ایرانی درنظر گرفته می‌شد اما مطمئنا سرمربی قایل اعتمادی از سوی مدیریت انتخاب می‌شود تا موفقیت‌های این تیم را در فصل پیش رو هم تکرار کند. مشروح صحبت‌های ورمزیار درمورد استقلال و جدایی فرهاد مجیدی را می‌خوانید:

فصلی که گذشت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال امسال همه جوره خوب بود و مدیریت توانست شرایط بسیار خوبی را چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ حمایت از کادر فنی فراهم کند. حق استقلال بود که قهرمان شود. شعار «ما نمی‌بازیم» روی روحیه همه تأثیر گذاشته بود و در نهایت هم آبی‌ها به قهرمانی بدون شکست رسیدند. از دلایل مهم قهرمانی می‌توان به مدیریت آجورلو اشاره کرد که کم حاشیه داشت. تیم همدل بود و همه تلاش کردند تا جام فراهم شود.

نظر شما درمورد جدایی مجیدی چیست؟

ای کاش مجیدی می‌ماند. هر کسی حق انتخاب دارد. ای‌کاش مجیدی حرف‌های خود را بیان می‌کرد. و بعد از شفاف سازی درمورد همه چیز آن موقع تیم را ترک می‌کرد. این که ناگهانی تیم را ترک کنید و توضیحی هم ارائه نشود به نظرم بی توجهی به احساسات هواداران است.

به نظر شما جای خالی او چگونه پر می‌شود؟

در فوتبال، هیچ وقت جای خالی نمی‌ماند و الان هیئت مدیره باشگاه استقلال دنبال مربی فصل آینده استقلال است و این مربی باید از خانواده استقلال باشد. شنیده بودم که با نکونام در حال مذاکره هستند. نکونام هم نشان داده که مربی با دانشی است. من فکر می‌کنم بهترین گزینه ایرانی جواد نکونام بود اما به هر حال ترجیح داد که در این مقطع به تیم ملحق نشود. امیدوارم که ما از نقل وانتقالات جا نمانیم و مربی فصل آینده، بازیکنانش را خودش انتخاب کند و امیدوارم هرچه زودتر مذاکرات به نتیجه مشخصی برسد.

هواداران خواهان حضور سرمربی خارجی هستند.

طبیعی است که مربی خارجی بادانش می‌تواند به استقلال کمک کند اما ظاهرا تمایل هیئت مدیره این است که از مربی داخلی استفاده کند. ما باید ببینیم که چه داریم و با داشته‌هایمان حرکت کنیم. رفتن مجیدی کام هواداران را تلخ کرده و امیدوارم سریع‌تر سرمربی فصل آینده استقلال معلوم شود تا شرایط به یک نتیجه مشخصی برسد.

با این اوصاف پیش بینی می‌کنید استقلال فصل آینده هم مدعی باشد؟

استقلال همیشه مدعی قهرمانی است و در بدترین شرایط هم این تیم مدعی قهرمانی بوده است. استقلال در وهله اول باید مربی خود را مشخص کند و بعد بازیکنان خود را برای فصل آینده مشخص کند. هر کسی انتخاب شود، یک لیستی ارائه می‌دهد تا آن بازیکنان گرفته شود و پس از آن، می‌توان درباره مسائل دیگر صحبت کرد. استقلال اینقدر بزرگ است که همیشه در فوتبال ما بزرگی می‌کند. هرکسی روی نیمکت استقلال بنشیند، این تیم جزو مدعیان خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/199

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب