مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره انجمن لوله و پروفیل ایران:

شفافیت در توزیع محصولات اولویت همیشگی فولاد مباركه است

شفافیت در توزیع محصولات اولویت همیشگی فولاد مباركه است
در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو ۱۴۰۲ مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه معاون فروش و بازاریابی این شرکت با اعضای هیئت‌مدیره انجمن لوله و پروفیل ایران در راستای تعامل هرچه بیشتر با شرکای تجاری کسب‌وکار فولاد مبارکه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش نجواخبر، در این دیدار محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه با ابراز خوشحالی از ارتقای تعامل بین انجمن لوله پروفیل ایران و شرکت فولاد مبارکه، شفافیت در عرضه محصولات را تأکید همیشگی خود دانست.

وی بر گفت‌وگو و یافتن راهکارهای جدید در جهت بهبود شرایط موجود و دسترسی هرچه بیشتر مشتریان فولاد مبارکه به محصولات فولادی تأکید کرد و حمایت وزارت صمت را در این مسیر خواستار شد.

در این دیدار اعضای هیئت‌مدیره انجمن لوله و پروفیل ایران با بیان دیدگاه‌های خود موضوع کمبود نقدینگی در زنجیره تولید، کمبود ورق در صورت کسری تولید فولاد مبارکه به دلیل قطع گاز در زمستان و مشکلات ناشی از نقص‌های موجود در سنجش ظرفیت حقیقی تولیدکنندگان را ازجمله نگرانی‌های خود عنوان کردند.

در ادامه رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه بر لزوم تعامل هر چه بیشتر با سازمان‌ها، کارگروه‌ها و اصناف با نگاه و رویکرد منافع ملی تأکید کرد و از ادامه نشست‌ها و تعاملات با مشتریان فولاد مبارکه خبر داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/202914

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.