موضع‌گیری نمایندگان مجلس در موردِ عملیات موشکی سپاه/ کلام فرمانده هراس در دل دشمنان می‌اندازد

موضع‌گیری نمایندگان مجلس در موردِ عملیات موشکی سپاه/ کلام فرمانده هراس در دل دشمنان می‌اندازد
نمایندگان نسبت به انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک واکنش نشان دادند.

به گزارش نجواخبر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز گذشته (سه‌شنبه 26 دی ماه) در اطلاعیه‌هایی از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به‌ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.
بنابراین گزارش، برخی از نمایندگان در صفحات شخصی خود در فضا مجازی نسبت به این عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

قالیباف: دوران بزن دررو تمام شده است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در شبکه‌ اجتماعی توییتر خود درباره حمله مقتدرانه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز وابسته به موساد و مقر داعش در منطقه، نوشت: دست و بازوی برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان نستوه در سراسر منطقه را می‌بوسم که به آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریست‌های حامی آن‌ها مجدداً و با قدرت یادآوری کردند که دوران بزن در رو تمام شده است.

*موشک‌باران روز گذشته یک‌ضرب شست قابل تکرار است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که موشک‌باران روز گذشته یک‌ضرب شست قابل تکرار برای موساد و داعش است گفت: قدرت عملیاتی، اشراف اطلاعاتی، سرعت کار، غافل‌گیری، دقت و تمیز بودن و نقطه زنی عملیات موشکی سپاه بدون آسیب به مردم قابل‌تحسین است.

*رژیم صهیونیستی در اربیل و ادلب از سربازان راهِ سلیمانی سیلی محکمی خورد

همچنین محسن‌پیرهادی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حساب کاربریش در شبکه ایکس نوشت:

باذن‌الله، پاسخ سخت داغِ کرمان حاصل شد. رژیم صهیونیستی امروز در اربیل و ادلب از سربازان راهِ سلیمانی سیلی محکمی خورد و سپاه گوشه‌ای از اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.
نیروهای مسلح ،اقدام علیه امنیت ملی را بی جواب ‌نمی‌گذارند.

*این عملیات پاسخ تهدید علیه مردم و منافع جمهوری اسلامی بود

بنابراین گزارش، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران درباره عملیات موشکی سپاه به مقرهای موساد و داعش تأکید کرد: موشک‌های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران پشتیبان امنیت کشور است و در صورت تداوم شرارت‌ها برخورد سخت تری در انتظار دشمنان امنیت ایران خواهد بود.

*دقت موشک‌های ایرانی برای جهانیان روشن و غیرقابل انکار است

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در همین باره گفت: عملیات موشکی سپاه علیه موساد و داعش پاسخ قاطع ایران در واکنش به حادثه کرمان و ماجراجویی های اخیر رژیم صهیونیستی در مواجهه با نیروهای امنیتی ایران در محور مقاومت بود.

*باد کاشتند، طوفان‌ها درو خواهند کرد

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران نیز در توییتی درباره عملیات موشکی سپاه، نوشت:باد کاشتند، طوفان‌ها درو خواهند کرد

"عملیات های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره های خون شهیدان ادامه خواهد یافت.

*غرش موشک هایمان، انعکاس ناله های مظلومان بی گناه است

در واکنش به عملیات موشکی سپاه، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار نیز در توییتی نوشت:

خوب به سفیر موشک های دقیق و نقطه زن ما گوش کنید، گذشت آن زمانی که در پستوی توطئه و عناد، نسخه کودک کشی و مرگ مردم مظلوم ما را بپیچید و بر ناله های داغدیدگان دست افشانی کنید.

غرش سهمگین موشک هایمان، انعکاس ناله های مظلومان بی گناه است و نابودیتان را رقم خواهد زد.

*‏تروریست‌ها دیگر می‌دانند که انتقام ایران دیر ‌و زود دارد، سوخت و سوز هم!

همچنین سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توییتی، نوشت: ‏تروریست‌ها و‌ حامیانشان دیگر خوب می‌دانند که انتقام ایران، دیر ‌و زود دارد اما سوخت و سوز …؟

بله! سوخت و سوز هم دارد، آن هم چه سوخت و سوزی!

موشک های بالستیک مثل صاعقه بر سرشان فرود خواهند آمد.

بنابراین گزارش، جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به عملیات موشکی سپاه، گفت:اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به مراکز تروریستی؛ دفاع مشروع و حمایت از امنیت سرزمینی و پاسخ به فعالیت دشمنان علیه شهروندان ایرانی است. ماده 51 منشور سازمان ملل مجوز دفاع مشروع را داده است. به مردم ما حمله شده بارها اخطار دادیم و الان زمان اقدام شجاعانه سپاه بود.

*ساعت 1:20 تبدیل به ساعت کابوس دشمنان شده است

محمدرضا احمدی نماینده رشت: «1 نوشت:20 تبدیل به ساعت کابوس دشمنان شده است. ساعت انتقام و ⁧پاسخ سخت⁩ و به زودی ساعت نابودی شیاطین روزگار.

* پاسخ سخت پیام واضحی بود به آنهایی که می‌خواهند پای ایران را به جنگ منطقه‌ای باز کنند

محسن علیزاده نماینده سپیدان هم نوشت:«اینجا ایران است. اینجا حتی صورتی هم رنگ غیرت و انتقام است.»

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در همین باره نوشت: «پاسخ سخت پیام واضحی بود به آنهایی که می‌خواهند پای ایران را به جنگ منطقه‌ای باز کنند.
‏اگر ایران وارد شود نه برایتان یک پایگاه سالم در منطقه خواهد ماند نه از دست سپرهای موشکی تان کاری ساخته است.»

علی بابایی کارنامی نماینده ساری نیز نوشت: «نقطه زن‌تر از موشک‌هایی که پایگاه شیاطین را با خاک یکسان کرد کلام فرمانده است که هراس در دل دشمنان می‌اندازد. از این پس عامل هر جنایتی علیه ایران را پیدا کرده و سرکوب می‌کنیم.

*کمیسیون امنیت ملی ابعاد عملیات موشکی سپاه را بررسی می‌کند

بنابرین گزارش ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز گفت که این کمیسیون در جلسه‌ای در هفته آینده به منظور بررسی ابعاد عملیات موشکی سپاه خواهد پرداخت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243819

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب