برگزاری نشست خبری دبیر جشنواره فیلم فجر

برگزاری نشست خبری دبیر جشنواره فیلم فجر
نشست خبری دبیر جشنواره فیلم فجر مجتبی امینی در حال برگزاری است.

به گزارش نجوا خبر، نشست خبری دبیر جشنواره فیلم فجر مجتبی امینی با حضو مسئولان جشنواره و اصحاب رسانه در موزه سینما در حال برگزاری است.

این نشست با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت کلام الله مجید آغاز شد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره فیلم فجر به اهالی رسانه خوش آمد گفت و اعلام کرد طبق روال گذشته خبرنگارانی که سؤال دارند به نوبت در بخش دوم نشست و پس از صحبت های دبیر جشنواره می‌توانند سؤال‌های خود را مطرح می‌کنند. همچنین این برنامه به صورت زنده از طریق سایت روبیکا و شبکه دو در حال پخش است.


سپس پوسترهای بخش بین‌الملل، جلوگاه شرق، مسابقات آسیایی کشورهای اسلامی، سینمای سعادت، جاده کمربند، پوستر فلسطین با عنوان «روح و دم»، بازار بین ‌الملل، نگاه نو، با طراحی حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

سپس مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با بیان اینکه وارد فصل جدیدی از جشنواره فیلم فجر شدیم، گفت: امسال شاکریم که جشنواره پرشور و رونقی را به واسطه آثار زیبایی که تولید و خلق کردند، داریم.

امسال جشنواره شلوغی است و با توجه به تقاضای بالای حضور فیلم‌سازان هیئت انتخاب کار سختی داشتیم و حدود ۱۰۶ به دبیرخانه رسید و بازبینی شد. همچنین به واسطه احترام به همه اهالی سینما پیرو تولید حجم زیادی از فیلم‌اولی‌ها که ۵۱ فیلم‌اولی متقاضی حضور بودند بخش فیلم‌های اول به جشنواره اضافه شد و میزبان ۱۲ اثر هستیم و در کنار آن جشنواره با ۴ اثر پویانمایی کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: امسال اتقاق خوب این است که آثار در اقلیم‌های مختلف کشور ساخته شده‌اند و با مجموعه فیلم‌ها از جغرافیا و حوزه‌های و با مضامین مختلف روبه‌رو هستیم. همچنین در حوزه اجتماعی، کودک و نوجوان، طنز، دفاع مقدس فیلم های خوبی داریم‌.

امینی اعلام کرد: امسال کار هیئت داوران مانند هیئت انتخاب سخت خواهد بود زیرا فیلم خوب زیاد داریم‌ و فیلم های سینمای مردمی از ساعت ۱۶ اکران می‌شوند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244125

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب