نمایش راهپیمایی ۲۲ بهمن از فراز برج آزادی

نمایش راهپیمایی ۲۲ بهمن از فراز برج آزادی
در آستانه چهل و پنجمین جشن فجر انقلاب اسلامی، شبکه‌های سیما هم نفس و همراه با مردم، راویتگر حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند بود.

به گزارش نجواخبر، دوربین های شبکه های تلویزیونی در یوم الله ۲۲ بهمن با استقرار ۱۰ واحد سیار در ۱۰ نقطه شهر تهران و همچنین ۳ نقطه در شهرستان های ورامین، دماوند و اسلامشهر، حماسه باشکوه حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به تصویر می‌کشند.

همچنین شبکه های سیما در قالب ویژه برنامه‌هایی حضور مردم در سالروز جشن پیروزی انقلاب را به صورت زنده از تهران، مراکز استان‌ها و روستاهای کشور هم به تصویر می‌کشند.

شبکه یک سیما راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دو جایگاه اصلی و از فراز برج آزادی نمایش خواهد داد.

مکانی که دوربین های شبکه دو در آن جا مستقر خواهند شد ابتدای خیابان استاد معین ورودی میدان آزادی خواهد بود و شبکه سه نیز از تقاطع بهبودی به صورت زنده و مستقیم، راهپیمایی پرشکوه جشن انقلاب را به تصویر می‌کشد.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شبکه چهار به صورت چند قاب به نمایش درخواهد آمد.

تصویربرداران شبکه قرآن و معارف سیما نیز تا پایان مراسم راهپیمایی با استقرار در خیابان آزادی تقاطع توحید به پوشش زنده این مراسم باشکوه خواهند پرداخت.

برنامه «و اما امروز» شبکه آموزش بخشهایی از راهپیمایی تهران و شهرهای مختلف کشورمان را پخش می‌کند.

شبکه تهران از پایگاه این شبکه در خیابان آزادی به سمت انقلاب، تقاطع یادگار امام (ره) مراسم فجر انقلاب را به تصویر می‌کشد. برنامه صبحگاهی «سلام تهران» نیز با حضور در جایگاه این شبکه در مسیر راهپیمایی با حضور عوامل برنامه «رنگین‌کمان»، هنرمندان، خوانندگان و طراحی برنامه‌های مختلف از مردم حاضر در صحنه میزبانی می‌کند، این شبکه همچنین با شهرستان ورامین، اسلامشهر و دماوند ارتباط زنده خواهد داشت.

شبکه افق نیز با حضور در دانشگاه شریف، از ساعات آغازین شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور در میان مردم همیشه در صحنه کشورمان، لحظات ناب از این جشن باشکوه را به قاب سیما می‌آورد. همچنین برنامه «انقلابیا» از پخش شبکه افق با حضور مهمانان، گروه سرود و خوانندگان محلی (اقوام) با مخاطبان خود همراه است.

شبکه سلامت نیز به صورت زنده حضور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن را از چهارراه ولی عصر (عج) پوشش می‌دهد.

دوربین های شبکه امید از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت زنده از میدان انقلاب حضور پرشور مردم را انعکاس می‌دهند.

شبکه ورزش سیما یک شنبه ۲۲ بهمن از ساعات ابتدایی راهپیمایی این روز باشکوه، حضور جامعه ورزش را در راهپیمایی به صورت زنده پوشش می‌دهد. حضور مجریان در استودیو شبکه ورزش و ارتباط زنده با محل غرفه وزارت ورزش و گفت‌وگو با قهرمانان، مدال آوران، پیشکسوتان و بزرگان ورزش کشورمان که هر سال حضور پررنگ و چشمگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دارند از بخش های این ویژه برنامه شبکه ورزش سیما خواهد بود.

شبکه کودک نیز به صورت زنده از ساعت ۹ صبح در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مخاطبان خود همراه است.

دوربین‌های شبکه جام جم نیز حماسه حضور در جشن بزرگ انقلاب و آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران را در طول مسیر راهپیمایی و برخی پایگاه‌ها به تصویر خواهند کشید. این ویژه برنامه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز یک شنبه به صورت زنده از نقاط مختلف تهران و شهرستان‌ها به روی آنتن می‌رود.

تمهیدات معاونت سیما برای پوشش ویژه و فراگیر حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب با پشتیبانی مرکز تولید و فنی سیما و همت شبکه های تلویزیونی این معاونت صورت گرفته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244376

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.