زن آمریکایی کودک یک ماهه‌اش را در فر پخت!

زن آمریکایی کودک یک ماهه‌اش را در فر پخت!
زن 26ساله، نوزاد یک ماهه خود را درون فر گذاشته و با روشن گذاشتن فر، وی را به قتل رساند.

به گزارش نجوا خبر به نقل از‌ ای‌بی‌سی‌نیوز،زن جوان آمریکایی که نوزادش را پس از قرار دادن در فر پخته بود، مجرم شناخته شد.

ساعت 1:30بعدازظهر جمعه گذشته به وقت محلی، مأموران پلیس کانزاس‌سیتی از طریق تماس تلفنی در جریان قتل هولناک کودکی در خانه‌ای در محله مانهایم پارک قرار گرفتند.

وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند، صحنه هولناکی را دیدند. زن 26ساله به نام ماریا توماس، نوزاد یک ماهه خود به نام «زاریاح مای» را درون فر گذاشته و با روشن گذاشتن فر، وی را به قتل رسانده بود. ماریا در جریان بازجویی‌ها به پلیس گفت: می‌خواستم کودکم را بخوابانم اما به اشتباه به جای گهواره او را در فر گذاشتم و بعد از این کار از خانه بیرون رفتم.

او در ادامه به پلیس گفت: وقتی به خانه بازگشتم، بوی دود را حس کردم، به‌دنبال بو به آشپزخانه رفتم و کودکم را بی‌جان در فر پیدا کردم. یکی از دوستان این زن نیز به پلیس گفت: ماریا مشکلات ذهنی و روانی داشت و هنوز به بلوغ فکری و عقلی نرسیده بود. با انجام تحقیقات مقدماتی ماریا دستگیر و به ایستگاه پلیس برده شد. جین پیترز بیکر، دادستان شهر، روز شنبه اعلام کرد که ماریا به جرم قتل درجه یک، به‌زودی محاکمه خواهد شد. براساس قانون ایالت میسوری، ماریا درصورت محکومیت ممکن است با زندان از 10سال تا حبس ابد روبه‌رو شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244437

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب