قاتل خونسرد به کشتن 2 زن اعتراف کرد!

قاتل خونسرد به کشتن 2 زن اعتراف کرد!
مردی که 2 زن را در جنایت‌های جداگانه به قتل رسانده است، دستگیر شد و به ارتکاب قتل‌ها اعتراف کرد.

به گزارش نجواخبر، تحقیقات جنایی در این پرونده از روز شنبه ۱۲ اسفند و با گزارش ناپدید شدن زن میانسالی در خاورشهر تهران آغاز شد. بررسی شکایت نشان داد، این زن برای کار از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. با تمرکز تحقیقات ‌ روی پرونده مشخص شد، آخرین بار از کارت این زن پولی به حساب مردی به نام ساسان واریز شده است. با کشف این سرنخ، ساسان تحت تعقیب قرار گرفت. همزمان خانواده این زن با مراجعه به مأموران ادعا کردند، مرد ناشناسی با آنها تماس گرفته و ادعا کرده زن میانسال از سوی یک تبعه افغانستان کشته شده و جسدش در حاشیه شهر دفن شده است.

مأموران به محل اعلامی رفته و جسد این زن را کشف کردند. بررسی تماس هم مشخص شد، ساسان با آنها تماس گرفته و هیچ شکی برای پلیس باقی نماند که قاتل زن میانسال، این مرد است. سرانجام دیروز متهم در خانه‌‌اش شناسایی و دستگیر شد. در پارکینگ خانه‌‌اش نیز یک خودروی پراید کشف شد. با استعلام پلاک خودرو، کارآگاهان دریافتند که مالک پراید اوایل دی ماه به قتل رسیده و خودرویش سرقت شده بود.

ساسان تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل دو زن اعتراف کرد و گفت: یک روز که به کارگاه لوستر‌سازی دوستم رفته بودم، زنی به آنجا آمد. او خودروی پرایدی داشت. در یک لحظه وسوسه شیطانی سراغم آمد و آن زن را کشتم و ماشینش را سرقت کردم. دو ماه بعد برای رفتن به خانه درخواست تاکسی دادم که وقتی راننده رسید، متوجه شدم راننده‌اش زن است. این زن را هم به قتل رسانده و برای این‌که راز جنایت فاش نشود، جسدش را دفن کردم. بعد هم وارد همراه بانکش شده و موجودی حسابش را به حساب خودم واریز کردم. وقتی فهمیدم از طریق انتقال پول ردپای من به‌دست آمده، با دختر مقتول تماس گرفته و مدعی شدم مادرش از سوی یک تبعه افغان کشته شده و محل دفن جسد را اعلام کردم.

پس از اعتراف این مرد به قتل دو زن، با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات درباره دیگر جرائم احتمالی او ادامه دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244913

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب