با اعلام سردار رحیمی:

بدهی کوروش کمپانی به مردم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است!

بدهی کوروش کمپانی به مردم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است!
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: بدهی کوروش کمپانی به مردم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است؛ برای دستگیری رئیس شرکت کوروش کمپانی اعلان قرمز گرفته شده و پلیس اینترپل در حال پیگیری است.

به گزارش نجواخبر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا صبح امروز ۲۳ اسفند ماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرارگاه انتظامی امین را برای برخورد با تخلفات تشکیل داده است.

وی ادامه داد: برای پلیس امنیت اقتصادی تعطیلی معنا ندارد زیرا مجرمین تعطیلی ندارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار نوروزی فراجا شعار نوروزی پلیس است.

سردار رحیمی گفت: در یازده ماه سال جاری۹۲۲ فقره پرونده به ارزش ۶ همت کشفیات کالاهای احتکار شده بود؛ رشد این کشفیات ۱۳۷ درصد است؛ ۹۵۹ نفر هم دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و صادرات و بازار ارز و سکه و با استفاده از توان اطلاعاتی و امنیتی موفق شدیم ۲۶ همت کشفیات داشته باشیم و ۱۲۳۸ متهم دستگیر شده است که ۲۲ درصد در تشکیل پرونده و ۲۲ درصد از متظر ریالی رشد داشته باشیم.

وی افزود: ۲۰۱ نفر را که در حوزه پولشویی فعال بودند را با رشد ۸ درصدی نسبت به سال قبل دستگیر کردیم.

سردار رحیمی درباره آخرین وضعیت شرکت کوروش کمپانی اظهار داشت: تا کنون ۵ عنصر اصلی و وارد کننده اصلی همکار با آنها را دستگیر کردیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه بالغ بر ۵ هزار نفر شکایت خود را از کوروش کمپانی به پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرده‌اند.

سردار رحیمی گفت: 25 سلبریتی به پلیس امنیت اقتصادی دعوت شدند و وجوهی که آنها دریافت کرده بودند را پس دادند. البته آنها از نظر پلیس امنیت اقتصادی قصوری نداشتند زیرا این شرکتی که آنها تبلیغ می‌کردند مجوز قانونی داشته است ولی بعدا تخلف کرده است؛ این سلبریتی‌ها ۳۵۰ میلیون تومان برای تبلیغ پول گرفته بودند.

وی افزود: بدهی کوروش کمپانی به مردم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است؛ برای دستگیری رئیس شرکت کوروش کمپانی اعلان قرمز گرفته شده و پلیس اینترپل در حال پیگیری است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245134

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.