همسرکشی در لواسان/ سقوط مرگبار زن جوان از پشت‌بام طبقه چهارم

همسرکشی در لواسان/ سقوط مرگبار زن جوان از پشت‌بام طبقه چهارم
در ادامه تحقیقات از آنجا که همه شواهد و مدارک حکایت از وقوع قتل داشت سرانجام شوهر مقتول لب به اعتراف گشود.

به گزارش نجوا خبر، شامگاه دوشنبه ششم فروردین‌ماه، خبر سقوط مرگبار زنی جوان از پشت‌بام طبقه چهارم یک ساختمان در لواسان به پلیس اعلام شد.

با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (ویژه قتل) راهی محل حادثه شدند و جسد زنی حدوداً ۱۹ ساله اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که بر اثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که همسایه‌ها قبل از این سقوط مرگبار، میان او و خانواده همسرش صدای مشاجره شنیده بودند.

در نخستین گام، همسر این زن مورد بازجویی قرار گرفت. او در اظهارات ضد و نقیضی به کارآگاهان پلیس جنایی گفت: از گذشته با همسرم اختلاف داشتم. شب حادثه برای عید دیدنی به خانه خواهرم رفتم که در جریان میهمانی به‌خاطر همان مشکلاتی که وجود داشت با همسرم مشاجره کردم، اما او برای اینکه آرام شود به پشت‌بام رفت. من نیز برای صحبت کردن با او به آنجا رفتم، در ادامه همسرم ناگهان خودش را به پایین پرتاب کرد و به زندگی خود پایان داد!
با توجه به تناقض‌گویی‌های این مرد و خواهرش هر دو بازداشت شدند.
در ادامه تحقیقات از آنجا که همه شواهد و مدارک حکایت از وقوع قتل داشت سرانجام شوهر مقتول لب به اعتراف گشود و گفت: یک سال‌ونیم قبل با همسرم در کشور افغانستان ازدواج کردم؛ با وجود مشکلات پس از مدتی همسرم با خواهرم به صورت مخفیانه و غیرقانونی به کشور ایران آمدند. از او خواستم تا به خانه برگردد، اما مخالفت کرد، به همین خاطر ۴ ماه قبل به ایران آمدم و در شهر‌های اصفهان و دماوند کارگری کردم. شب حادثه به منزل خواهرم رفتم؛ اما دوباره با همسرم مشاجره کردیم و خیلی خشمگین شدم، در ادامه برای صحبت کردن با تلفن به پشت‌بام رفتم؛ دقایقی بعد همسرم نیز به پشت‌بام آمد، او عصبانی بود و درگیری شدیدی میان ما رخ داد و من در این میان همسرم را از پشت‌بام هول دادم که منجر به مرگ او شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255387

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب