در گفت‌وگو با «نجواخبر» طرح شد؛

مانع تبدیل وضعیتِ ایثارگران نشوید/ لزوم برخورد مناسب با ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا

مانع تبدیل وضعیتِ ایثارگران نشوید/ لزوم برخورد مناسب با ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا
دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: دست‌هایی مانع از ورود ایثارگران به سیستم اداری کشور می‌شوند.

به گزارش نجواخبر، روز گذشته بیست و پنجم مرداد، ایثارگران شرکتی مخابرات از استان‌های مختلف به تهران آمدند و مقابل ساختمان کنسرسیوم اعتماد مبین تجمع کردند.

خواسته ایثارگران، تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی و قراردادی ایثارگر در تمام شرکت‌های پیمانکاریِ زیرمجموعه‌ی مخابرات بود که علیرغم قانون مجلس تاکنون اجرایی نشده است.

آن‌ها پیش از این نیز بارها اعتراض و نامه نگاری صورت داده‌اند اما تا امروز به دلیل مخالفت یکی از سهامداران، کار تبدیل وضعیت متوقف مانده است.

اما نکته تلخ ماجرا اینکه در این تجمع اعتراضی مسالمت آمیز، برخوردهای خوبی صورت نگرفت؛ صدای ایثارگران را نشنیدند و با آن‌ها برخورد مناسب نداشتند.

درهمین رابطه با علیرضا متانی، دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت‌وگو کردیم. او که خود از جامعه‌ی جانبازان است، در این رابطه گفت: باید حرمت ایثارگران حفظ شود؛ وقتی نهادی مثل بنیاد شهید که به فرمان امام راحل(ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب برای خدمت به خانواده محترم شهدا و جانبازان ایجاد شده، از وظایف خود قصور می‌کند، نمی‌توان انتظاری بیش از این از سایر بخش‌های دولت داشت.
وی ادامه داد: کسانی که در عمل جزو مخالفین ولایت فقیه هستند و نمی‌توانند مستقیم مخالفت خود را اعلام کنند با ایثارگران، فرزندان ایثارگر، فرزندان جانبازان و خواهران و برادران شهدا به عنوان سربازان این نظام این گونه برخورد می‌کنند. برخورد نامناسب با ایثارگران محکوم است.

متانی افزود: گویا دستانی وجود دارند که با سرباز زدن از اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر و خانواده‌های جانبازان، می‌خواهند از ورود افراد مخالف فساد به سیستم اداری کشور جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: از آقای رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دولت و آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس خواهش نمی‌کنیم، بلکه می‌خواهیم به وظیفه خود در قبال ایثارگران و مصوبه همین مجلس عمل کنند. ایثارگران شرکتی باید بدون شرط و شروط تبدیل وضعیت شوند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11788

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب