گوشت قرمز ۳۰تا۴۰ هزارتومان ارزان شد؟

گوشت قرمز ۳۰تا۴۰ هزارتومان ارزان شد؟
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع گسترده گوشت گرم گوساله گفت: این اقدام باعث کاهش ۳۰تا۴۰هزارتومانی گوشت قرمز شده است.

به گزارش نجواخبر، جبرئیل برادری درخصوص آخرین وضعیت محصولات پروتئینی در بازار گفت: روزانه 1500تن گوشت گرم مرغ درحال توزیع درسطح استان تهران است و به سهولت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: هم چنین قیمت تخم مرغ نیز در بازار به ثبات رسیده و تا ۱۱۰ تومان به ازای هرشانه به فروش می‌رسد.
برادری از توزیع گسترده گوشت گوساله خبر داد و گفت: عرضه روزانه ۲۰تن گوشت گرم گوساله درسطح میادین تره بار سطح شهر، کاسبان امین(که با نصب بنر مشخص هستند) و فروشگاه های زنجیره‌ای از هفته گذشته آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: همچنین روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی نیز که از دو محل تولید داخل و واردات تأمین شده، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد؛ این درحالیست که بیش از ۱۰۰هزارتومان اختلاف قیمتی در گوشت توزیعی با قیمت سطح بازار به چشم می‌خورد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران همچنین توزیع ۱۲هزارتن شکر به صورت مویرگی را بسیار موثر بر کنترل قیمت عنوان کرد و گفت: شکر با قیمت ۲۵.۵۰۰هزارتومان درب کارخانه، ۲۸هزارتومان مصرف کننده و ۳۴هزارتومان بسته بندی شده درحال عرضه است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161508

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب