نامه بایدن به کنگره: آماده انجام اقدامات بیشتر علیه متحدان ایران هستیم

نامه بایدن به کنگره: آماده انجام اقدامات بیشتر علیه متحدان ایران هستیم
به گفته جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، ایالات‌متحده «آماده انجام اقدامات بیشتر» پس از حملات سوریه است.

به گزارش نجواخبر، به گفته جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، ایالات‌متحده «آماده انجام اقدامات بیشتر» پس از حملات سوریه است.

به گفته الجزیره، بایدن در نامه‌ای رسماً به کنگره اطلاع داد که نیروهای آمریکایی در سوریه حملاتی را «علیه تأسیساتی که [به ادعای او] سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گروه‌های وابسته به سپاه پاسداران برای فرماندهی و کنترل، ذخیره‌سازی مهمات و اهداف دیگر استفاده می‌کنند» انجام داده‌اند.

مقامات آمریکایی پیش از این به خبرنگاران در مورد این حملات که به گفته آنها در پاسخ به حملات به پایگاه التنف در سوریه بود، گزارش داده بودند. پنتاگون روز پنج‌شنبه اعلام کرد پایگاه‌هایی که پرسنل آمریکایی در آن مستقر هستند، چهار بار در سوریه و 12 بار در عراق طی هفته گذشته مورد حمله قرار گرفته‌اند.

در نامه بایدن آمده است: «ایالات متحده آماده انجام اقدامات بیشتر، مناسب و ضروری، برای مقابله با تهدیدات یا حملات بیشتر است.»

روز جمعه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که نیروهای این مقاومت نیروهای آمریکایی را در پایگاه التنف واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن با دو فروند پهپاد هدف قرار دادند.

المیادین اعلام کرده پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در شمال شرق استان دیرالزر در شرق سوریه نیز روز جمعه هدف حمله موشک قرار گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/181964

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب