علت قطعی بازار فرابورس مشخص شد

علت قطعی بازار فرابورس مشخص شد
طبق اعلام مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در ۲۴ ساعت گذشته تیم فنی با تمرکز بر رفع مشکل قطعی بازار فرابورس و انتخاب راه‌حل مشخصی که ریسک کمتری داشته باشد بی‌وقفه تلاش های خود را ادامه داده‌اند.

به گزارش نجواخبر، علی حسنی در خصوص رخداد اخیر بازار فرابورس در روز گذشته (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) اظهار کرد: ابتدای روز شنبه سرویس SAN Storage زیر ساخت فرابورس متوقف شد، تجهیزات مذکور نقطه اشتراک تمامی ماژول‌های سامانه معاملات بوده که از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به طور عملی موجب توقف تمامی اجزا سامانه معاملاتی فرابورس شد.

وی افزود: نظر به دریافت نشدن نتیجه مثبت، علی‌رغم کار فنی و تلاش‌های اولیه صورت گرفته‌ در روز شنبه، سامانه به زمان شروع بازار نرسید و این موضوع از کانال های مختلف اطلاع ‌رسانی شد؛ در ادامه نیز با توجه به زمان‌بر بودن مراحل کار قطعی سامانه ادامه پیدا کرد و روز معاملاتی شنبه بدون معامله پایان یافت.

حسنی در ادامه تصریح کرد: اکثر ماژول سامانه بالا هستند انتظار می‌رود در زمان پیشرو، ۱۰۰ درصد سرویس‌ها تکمیل شوند و همچنین نگرانی بابت داده به طور قطع وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در پایان گفت: شرکت مدیریت فناوری ضمن پوزش از تمامی ذی‌نفعان بازار فرابورس، در تلاش است مطابق با پروژه‌های تعریف شده که مراحل تکمیل خود را می‌گذراند از تکرار این گونه موارد جلوگیری کرده و خدمتی پایدار در این حوزه ارائه کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245028

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب