تساوی دو گُلیِ لیورپول و آرسنال/ توپچی‌ها باز هم در آنفیلد برنده نشدند

تساوی دو گُلیِ لیورپول و آرسنال/ توپچی‌ها باز هم در آنفیلد برنده نشدند
در مهم‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل آرسنال به تساوی ۲-۲ رسید.

به گزارش نجواخبر، هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری حساس‌ترین دیدار در ورزشگاه آنفیلد و در حضور پرشور هواداران دو تیم به‌خصوص قرمزهای مرسی‌ساید ادامه پیدا کرد که در این دیدار دو تیم لیورپول و آرسنال در نهایت به تساوی ۲-۲ رسیدند.

نیمه نخست را توپچی‌های صدرنشین قدرتمندانه شروع کردند. با ۱۵ پاس متوالی در دقیقه ۸ گابریل مارتینلی ستاره این نیمه با ضربه‌ای آرام به گوشه دروازه آلیسون بکر فرستاد. در دقیقه ۲۸ هم ارسال همین ستاره برزیلی را گابریل ژسوس با ضربه سر تبدیل به گل دوم کرد. اما لیورپول که نمی‌خواست پس از سال‌ها در آنفیلد مقابل آرسنال شکست بخورد با حملات گسترده به بازی برگشت و غفلت دفاع مهمان کافی بود که محمد صلاح در دقیقه ۴۲ فاصله را کاهش دهد.

بهترین موقعیت برای به تساوی کشیدن بازی را ستاره مصری در دقیقه ۵۴ از دست داد. محمد صلاح به طرز باورنکردنی ضربه‌اش را به بیرون فرستاد. فشار لیورپول ادامه پیدا کرد و آرسنال در تلاش بود از برد محافظت کند. موقعیت خوب بعدی را داروین نونیس در دقیقه ۸۱ در موقعیت تک‌به‌تک با آرون رمزدیل از ست داد. سرانجام در دقیقه ۸۷ روبرتو فیرمینو تعویض طلایی قرمزهای مرسی‌ساید شد و ارسال ترنت الکساندر آرنولد را با ضربه سر تبدیل به گل تساوی کرد.

تساوی در این دیدار آرسنال صدرنشین را ۷۳ امتیازی کرد تا فاصله این تیم با منچسترسیتی با یک بازی بیشتر ۶ امتیاز شود. لیورپول هم با ۴۴ امتیاز تیم هشتم جدول است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/36990

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.