بحران جدید: بارسا به40 میلیون یورو نیاز دارد

بحران جدید: بارسا به40 میلیون یورو نیاز دارد
باشگاه بارسلونا برای جلوگیری از چالش جدید با لالیگا به 40 میلیون یورو نیاز دارد.

به گزارش نجواخبر، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پس از اینکه یکی از حامیان مالی باشگاه نتوانست ضرب الاجل 40 میلیون یورویی را محقق کند، به دنبال تزریق پول به حساب باشگاه است.

در تابستان امسال، بارسلونا بخشی از حقوق پخش تلویزیونی خود را به لیبرو، یک صندوق سرمایه‌گذار آلمانی، فروخت. اما لیبرو تنها 20 میلیون یورو از 60 میلیون یورویی که متعهد شده بود را پرداخت کرده است.

این همان قراردادی است که توسط لالیگا تأیید شد تا بارسا بتواند قرارداد ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو را به صورت قرضی ثبت کند. از آنجایی که لیبرو قادر به پرداخت اینمبلغ نیست، لاپورتا برای جبران پول به جست‌وجو ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپورت، لاپورتا مدعی شده که "چند منبع مالی" وجود دارد، اما هنوز هیچ معامله‌ای علنی نشده است. بارسا باید مبلغ مورد توافق را برای لالیگا فراهم کند، در غیر این صورت ریسک محدودیت‌های مالی بیشتر را در آینده خواهد داشت.

بارسا امیدوار است در ماه ژانویه قرارداد ویتور روکه برزیلی را در لالیگا ثبت کند و در صورتیکه تراز مالی آن‌ها یک مرتبه دیگر دچار نقص شود، حضور این بازیکن در مسابقات لالیگا به خطر می‌افتد.

محدودیت‌های مالی یکی از چالش‌های پرتکرار میان بارسا و لالیگا از زمان همه‌گیری ویروس کرونا بوده که در یکی از اتفاقات تلخ و البته ماندگار، تراز مالی این باشگاه موجب شد لیونل مسی نتواند قراردادش را تمدید کند و به پاری سن ژرمن نقل مکان کند. او حتی در تابستان امسال برای بازگشت به این باشگاه به دلیل محدودیت‌های مالی با مشکل مواجه بود و در نهایت اینترمیامی را انتخاب کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161407

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.